سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
راهیان نور ! - هشدار نسبت به پیامد های فرهنگی تخریب مزار شهدا سراسر کشور
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار


  •  *ایام راهیان نور با بوق و کرنا شروع شده. مردم از هر قشری و سطحی نگاهشان را به سوی مناطق جنگی گردانده اند. و این یعنی ظرفیت فوق العاده که آن را تنها و تنها می توان با برکت خون شهدا و نفس امام توجیه کرد و لاغیر!!

    * ولاغیرش برای این بود که آقایان خودشان را بی خودی به شهدا نچسبانند و این استقبال را به اسم خودشان ثبت نکنند که کرده اند!

     

    *دوستی چند روز پیش می گفت نونی شکلی که در شلمچه ساخته بودند امسال برداشته اند. گفتم همین دو سال پیش بود که مسئولین راهیان نور با آب و تاب گزارش می دادند که ما برای این نونی شکل بیش از یک میلیارد تومان پول صرف کردیم! با این کار می خواستند بفهمانند که عراق برای آن همه نونی شکل چقدر سرمایه گذاری کرده بود!!! خلاصه منظورم این است که به بهانه ی کار فرهنگی چند میلیارد تومان پول هو تو تو .

     

    * مثل زنان خیابانی که برای هر مجلس عزا و عروسی عارشان می آید که لباس واحد بپوشند آقایان هم انگار به این درد بی درمان گرفتار شده اند که هر سال یک نمادی بر پا کنند و سال بعد بزنند خراب کنند.

    * با شروع راهیان نور همه چیز اعم از انتخابات، قضیه فلسطین، لبنان و ... به فراموشی سپرده شده و به قولی همه چیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

    *سال گذشته با سردار ...  سر این مساله دعوایمان شد که چرا ما از طلائیه و مناطق دیگر، این داستانهایی که شما تعریف می کنید، هیچکدام را نمی فهمیم و باور نداریم. او می گفت مقصر راویان هستند و ما می گفتیم مقصر کسانی اند که مناطق جنگی را ارث پدرشان می دانند و بنابراین هر جور می خواهند با آن خاک بازی می کنند. و نتیجه اش این شد که ما را یک انسان مریض و ضد دفاع مقدس معرفی کنند.

    * سال های گذشته اکثر مناطق در دست لشگرها بود اما امسال همه چیز افتاده دست راهیان نوری که...

    * حاج سعید قاسمی هم برای این که نشان دهد چه قدر با دم و دستگاه راهیان مخالف است هر ساله عده ای را جمع می کند روز عاشورا میرود فکه و آنجا اعلام می کند که« ما راهیان نور نیستیم. ما اهل این جنگولک بازی ها و خاله زنک بازیها نیستیم» اما واقعیت را که نگاه می کنی می بینی که باز صد رحمت به راهیان نور!!!

    *یکی می گفت: «دو چیز فرهنگ شهادت را لوث خواهد کرد،یکی همین دفن شهدا در هر جایی که دستشان می رسد و دیگری این راهیان نوری که به این سبک و سیاق برگزار می شود»؟!

    *اگر یادتان باشد سال گذشته یک شهید دقیقا از روبروی مسجد شلمچه پیدا کردند. یکی به شوخی می گفت: « بنده ی خدا آن شهید هم فهمیده که آنجا دیگر جای او نیست و خواسته جای دیگر دفن شود»

    سوال: چه بلایی سر راهیان نور خواهد آمد؟!

    راستی وبلاگ پارتیزان هم فیلترینگ شد. آزادی بیان و انتقاد رو دارید؟!

    منبع: نون و قلم

    http://noonoghalam.blogfa.com



    م.ادیب ::: شنبه 87/1/10::: ساعت 4:19 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدید :67960

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    راهیان نور ! - هشدار نسبت به پیامد های فرهنگی تخریب مزار شهدا سراسر کشور
    مدیر وبلاگ : م.ادیب[27]
    نویسندگان وبلاگ :
    فیروزمهر[0]
    محمد نوروزی[0]
    بهرامی[0]

    این وبلاگ به پروسه تخریب (یکسان سازی) مزار شهدا که مدتی ست توسط بنیاد شهید شروع شده می پردازد

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    راهیان نور ! - هشدار نسبت به پیامد های فرهنگی تخریب مزار شهدا سراسر کشور

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<